„PARTICIPATIVE CULTURE” – THE
WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN
(ACTCITY)
ERASMUS+
(PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI - K2)
2015 – 2017
LECŢIE INTEGRATĂ ÎN CURRICULUM
PROIECT DIDACTIC
TEMA:
„Voyage virtuel en France”
DISCIPLINA:
Limba franceza
PROFESOR:
Zamfirescu Raluca
CLASA:
a XII-a E
OBIECTIVE:
- alegerea unui oras din Franta si prezentarea acestuia ;
-
cunoasterea
traditiilor din orasele respective
-
identificarea
obiectivelor turistice din orasul ales ;
-
prezentarea
materialelor realizate.
MATERIALE
DIDACTICE FOLOSITE:
-
calculatorul
-
PPT-uri
MOMENTELE
LECŢIEI:
Elevii
s-au impartit pe grupe si au realizat cate un PPT in care au prezentat orasul
respectiv, atractiile turistice de aici, obiectivele turistice, particularitatile
locului respectiv, mijlocul de transport pentru a ajunge acolo si cazarea la
hotel.
PRODUSE
FINALE REALIZATE DE ELEVI:
PPT-uri
cu oras din Franta
EVALUARE:
Elevii
au fost incantati de modul in care s-a desfasurat activitatea. Atmosfera
a la francaise a fost intretinuta cu degustarea unui croissant si servirea unui
ceai.
MOMENT
DE REFLEXIE (concluziile profesorului):
Consider
activitatea ca pe o reusita deoarece toti elevii clasei a XII-a E au participat
si s-au implicat.
IMAGINI