Tuesday, February 2, 2016

„PARTICIPATIVE CULTURE” – THE WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN
 (ACTCITY)
ERASMUS+
(PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI - K2)
2015  –  2017


LECŢIE INTEGRATĂ ÎN CURRICULUM
PROIECT DIDACTIC

TEMA: „Voyage virtuel en France”
DISCIPLINA: Limba franceza  
PROFESOR: Zamfirescu Raluca
CLASA: a XII-a E
OBIECTIVE: - alegerea unui oras din Franta si prezentarea acestuia ;
-          cunoasterea traditiilor din orasele respective
-          identificarea obiectivelor turistice din orasul ales ;
-          prezentarea materialelor realizate.
MATERIALE DIDACTICE FOLOSITE:
-          calculatorul
-          PPT-uri
MOMENTELE LECŢIEI:
Elevii s-au impartit pe grupe si au realizat cate un PPT in care au prezentat orasul respectiv, atractiile turistice de aici, obiectivele turistice, particularitatile locului respectiv, mijlocul de transport pentru a ajunge acolo si cazarea la hotel.
PRODUSE FINALE REALIZATE DE ELEVI:
PPT-uri cu oras din Franta
EVALUARE:
Elevii  au fost incantati de modul  in care s-a desfasurat activitatea. Atmosfera a la francaise a fost intretinuta cu degustarea unui croissant si servirea unui ceai.
MOMENT DE REFLEXIE (concluziile profesorului):
Consider activitatea ca pe o reusita deoarece toti elevii clasei a XII-a E au participat si s-au implicat.

IMAGINI