Tuesday, May 2, 2017

„PARTICIPATIVE CULTURE” – THE WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN
 (ACTCITY)
ERASMUS+
(PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI - KA2)
2015  –  2017


LECŢIE INTEGRATĂ ÎN CURRICULUM
PROIECT DIDACTIC

TEMA: Drepturile copilului
DISCIPLINA: Limba franceza
PROFESOR: Zamfirescu Raluca
CLASA: a X-a E
OBIECTIVE: Conștientizarea drepturilor pe care fiecare copil ar trebui sa le aibă intr-o                             societate democratica
                        Importanta respectării fiecărui drept care se cuvine copiilor





MATERIALE DIDACTICE FOLOSITE:
Calculatorul
Prezentare power  point
Videoproiectorul
Fise de lucru
Înregistrare audio si video
Dezbatere
MOMENTELE LECŢIEI:
Elevii au fost impartiti in grupe
Fiecare grupa a trebuit sa dezbăta problematica impusa de drepturile copilului: dreptul la viața, dreptul la o familie, dreptul la educație, dreptul la joaca , dreptul la libera exprimare
Elevii au cules informații pe care ulterior le-au afișat pe foaia de lucru, adăugând desene sau impresii personale vis-a-vis de subiectul tratat
Elevii au fost înregistrării in momentul expunerii temei de dezbatere
PRODUSE FINALE REALIZATE DE ELEVI:
Prezentările power point si planșe cu sarcinile de îndeplinit
Filmulețele cu înregistrările copiilor

EVALUARE:
Evaluarea a fost realizata de insasi elevii asistenți care au apreciat cele mai bune prezentări prin aplauze

MOMENT DE REFLEXIE (concluziile profesorului):
Activitatea in sine a avut mai multe avantaje:
-          Importanta conștientizării drepturilor copilului
-          Cunoașterea amănunțita a drepturilor copilului
-          Libera imaginație pentru exprimarea propriilor idei si păreri in legătura cu subiectul ales si dezbătut

IMAGINI