„PARTICIPATIVE CULTURE” – THE
WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN
(ACTCITY)
ERASMUS+
(PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI - KA2)
2015 – 2017
LECŢIE INTEGRATĂ ÎN CURRICULUM
PROIECT DIDACTIC
TEMA:
Drepturile copilului
DISCIPLINA:
Limba franceza
PROFESOR:
Zamfirescu Raluca
CLASA:
a X-a E
OBIECTIVE:
Conștientizarea drepturilor pe care fiecare copil ar trebui sa le aibă
intr-o
societate democratica
Importanta respectării
fiecărui drept care se cuvine copiilor
MATERIALE
DIDACTICE FOLOSITE:
Calculatorul
Prezentare
power point
Videoproiectorul
Fise
de lucru
Înregistrare
audio si video
Dezbatere
MOMENTELE
LECŢIEI:
Elevii
au fost impartiti in grupe
Fiecare
grupa a trebuit sa dezbăta problematica impusa de drepturile copilului: dreptul
la viața, dreptul la o familie, dreptul la educație, dreptul la joaca , dreptul
la libera exprimare
Elevii
au cules informații pe care ulterior le-au afișat pe foaia de lucru, adăugând
desene sau impresii personale vis-a-vis de subiectul tratat
Elevii
au fost înregistrării in momentul expunerii temei de dezbatere
PRODUSE
FINALE REALIZATE DE ELEVI:
Prezentările
power point si planșe cu sarcinile de îndeplinit
Filmulețele
cu înregistrările copiilor
EVALUARE:
Evaluarea
a fost realizata de insasi elevii asistenți care au apreciat cele mai bune prezentări
prin aplauze
MOMENT
DE REFLEXIE (concluziile profesorului):
Activitatea
in sine a avut mai multe avantaje:
-
Importanta
conștientizării drepturilor copilului
-
Cunoașterea
amănunțita a drepturilor copilului
-
Libera
imaginație pentru exprimarea propriilor idei si păreri in legătura cu subiectul
ales si dezbătut
IMAGINI
No comments:
Post a Comment