Saturday, July 2, 2016

„PARTICIPATIVE CULTURE” – THE WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN
 (ACTCITY)
ERASMUS+
(PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI - KA2)
2015  –  2017


LECŢIE INTEGRATĂ ÎN CURRICULUM
PROIECT DIDACTIC

TEMA: Istoria, cultura, civilizatia franceza prin intermediul lecturii
DISCIPLINA: Limba franceza
PROFESOR: Zamfirescu Raluca
CLASA: a IX-a E
OBIECTIVE: Cunoasterea patrimoniului cultural francez
                        Lectura, unul dintre obiceiurile care se pierd in ultima vreme in randul tinerilor
                        Scriitorii francezi- o incursiune in lumea cartilor de buna calitate





MATERIALE DIDACTICE FOLOSITE:
Claculatorul
Prezentare power  point
videoproiectorul
MOMENTELE LECŢIEI:
S-a facut tragerea la sorti asupra cartilor care urmeaza sa fie lecturate
Elevii au avut la dispozitie un semestru intreg pentru a duce la bun sfarsit sarcina trasata
Au realizat prezentari power point in limba franceza pe care le-au expus colegilor
Colegii au apreciat pozitiv prin aplauze munca colegilor lor, ceea ce denota spiritul de echipa si fair-play-ul

PRODUSE FINALE REALIZATE DE ELEVI:
Prezentarile power point si planse cu rezumatul cartilor citite

EVALUARE:
Evaluarea a fost realizata de insasi elevii asistenti care au apreciat cele mai bune prezentari prin aplauze

MOMENT DE REFLEXIE (concluziile profesorului):
Activitatea in sine a avut mai multe avantaje:
-          Importanta lecturii
-          Cunoasterea amanuntita a scriitorilor francezi
-          Patrunderea in lumea fantastica sau reala a secolelor trecute
-          Aprofundarea cunostintelor despre cultura, civilizatia si istoria poporului francez

IMAGINE