„PARTICIPATIVE CULTURE” – THE
WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN
(ACTCITY)
ERASMUS+
(PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI - KA2)
2015 – 2017
LECŢIE INTEGRATĂ ÎN CURRICULUM
PROIECT DIDACTIC
TEMA:
Istoria, cultura, civilizatia franceza prin intermediul lecturii
DISCIPLINA:
Limba franceza
PROFESOR:
Zamfirescu Raluca
CLASA:
a IX-a E
OBIECTIVE:
Cunoasterea patrimoniului cultural francez
Lectura, unul dintre
obiceiurile care se pierd in ultima vreme in randul tinerilor
Scriitorii francezi- o incursiune
in lumea cartilor de buna calitate
MATERIALE
DIDACTICE FOLOSITE:
Claculatorul
Prezentare
power point
videoproiectorul
MOMENTELE
LECŢIEI:
S-a
facut tragerea la sorti asupra cartilor care urmeaza sa fie lecturate
Elevii
au avut la dispozitie un semestru intreg pentru a duce la bun sfarsit sarcina
trasata
Au
realizat prezentari power point in limba franceza pe care le-au expus colegilor
Colegii
au apreciat pozitiv prin aplauze munca colegilor lor, ceea ce denota spiritul
de echipa si fair-play-ul
PRODUSE
FINALE REALIZATE DE ELEVI:
Prezentarile
power point si planse cu rezumatul cartilor citite
EVALUARE:
Evaluarea
a fost realizata de insasi elevii asistenti care au apreciat cele mai bune
prezentari prin aplauze
MOMENT
DE REFLEXIE (concluziile profesorului):
Activitatea
in sine a avut mai multe avantaje:
-
Importanta
lecturii
-
Cunoasterea
amanuntita a scriitorilor francezi
-
Patrunderea
in lumea fantastica sau reala a secolelor trecute
-
Aprofundarea
cunostintelor despre cultura, civilizatia si istoria poporului francez
IMAGINE