„PARTICIPATIVE CULTURE” – THE WAY TO BE A EUROPEAN
ACTIVE CITIZEN
(ACTCITY)
ERASMUS+
(PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI - K2)
2015 – 2017
LECŢIE
INTEGRATĂ ÎN CURRICULUM
PROIECT
DIDACTIC
TEMA: LA PAS PRIN EUROPA
DISCIPLINA: Tehnologia Informaţiei şi a
Comunicaţiilor
PROFESOR: DUMITRACHE ELENA
CLASA: a IX-a B/ 31.03.2016
OBIECTIVE:
- cunoașterea
de către elevi a țărilor membre ale Uniunii Europene;
-
formarea deprinderilor de căutare şi sintetizare de informaţii;
-formarea
deprinderilor de lucru în echipă;
-
dezvoltarea abilităţilor de comunicare/înţelegere într-o limbă stăină;
- dezvoltarea abilităților de utilizare a TIC
pentru realizarea de materiale;
MATERIALE DIDACTICE
FOLOSITE:
-
platforma nicenet;
-
site-ul oficial al Uniunii Europene şi alte site-uri pentru informare încărcate
pe platforma nicenet;
MOMENTELE LECŢIEI:
Elevilor li se prezintă subiectul lecției
în context multicultural şi platforma de lucru nicenet. Elevii îşi ceează
conturi pe platformă şi învaţă să utilizeze platforma. Folosind site-urile puse
la dispoziţie de profesor elevii au de realiazat planul unei excusii în ţări
ale Uniunii Europene. La sfârşitul activităţii elevii prezintă produsele
realizate.
PRODUSE FINALE REALIZATE
DE ELEVI:
-
fotografii;
-
realizarea de prezentări Power Point cu
cele mai frumoase locuri din tările Uniunii Europene;
EVALUARE:
-
exerciții scrise;
MOMENT DE REFLEXIE
(concluziile profesorului):
Elevii
au fost încântați de abordarea acestei teme. A fost o plimbare plăcută şi interesantă
prin ţările Uniunii Europene. Prin
această activitate am încercat să îi fac pe elevi să înveţe să lucreze în
echipă, să comunice între ei, să se bazeze unii pe alţii.
IMAGINI