„PARTICIPATIVE CULTURE” – THE WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN
(ACTCITY)
ERASMUS+
(PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI - K2)
2015 – 2017
Denumirea activitătii: PREZENTAREA PROIECTULUI „ACTCITY – THE WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN”
Profesor: Mihaela Stancescu
Data/ locul desfăsurării: 20 noiembrie 2015, Sala A2 (multimedia)
Participanti: elevii - beneficiari directi- selectati in grupul tinta
Descrierea activitătii Prezentarea proiectului „ACTCITY – THE WAY TO BE A EUROPEAN ACTIVE CITIZEN” a fost realizată în prezenta elevilor selectati in grupul tinta al proiectului, beneficiarii directi care vor participa la realizarea clasei virtuale. Activitatea a durat 60 minute si a avut următorul scenariu:
- Joc de spargere a ghetei;
- Prezentarea asteptărilor elevilor, legate de proiect/ propuneri de activităti din partea elevilor;
- Prezentarea temei, a scopului, a obiectivelor proiectului, precum si a activitătilor propuse si a produselor finale;
- Impărtirea acordurilor parentale;
- Prezentarea exemplelor de bune practici din proiectul scolar multilateral Comenius, DIFFEQUAL
- Sesiune de intrebari si raspunsuri
Prima activitate, interactivă (jocul de spargere a ghetei) si-a atins scopul, elevii fiind nevoiti să comunice si să se cunoască mai bine între ei, deoarece provin din clase diferite. La sfârsitul activitătii, elevii au stabilit, într-o atmosferă destinsă si animata, o listă în care se regăseau majoritatea calitătilor celor implicati în acest proiect.
Următorul punct de interes – asteptările elevilor - a fost realizat pornind de la titlul proiectului; elevii au fost pusi în situatia de a-si expune viziunea asupra acestuia, precizând si câteva activităti care urmează a fi desfasurate, precum: piese de teatru, activitati in colaborare cu alte institutii precum Biblioteca Judeteana sau Primaria.
Proiectul a fost prezentat de profesorul moderator al discutiei, urmand apoi ca eleva Bizdrigheanu Bianca (clasa a XI-a D) sa prezinte un material PPT, impartasind din experienta ei in proiectul scolar multilateral, DIFFEQUAL, desfasurat in liceul nostru, intre 2012-2014.
Impactul – Activitătile interactive, care au implicat lucrul în echipă, au deschis calea catre socializare si comunicare. Elevii si-au expus propriile viziuni in legatura cu activitatile din proiect, fiind fascinati de entuziasmul elevei Bianca Bizdrigheanu care a impartasit impresii din activitatea ei in proiectul multilateral, DIFFEQUAL. Intrebarile adresate in finalul sesiunii arata interesul crescut al elevilor pentru proiectul ACTCITY.
Imaginile vorbesc
No comments:
Post a Comment